مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 16:462015-07-31سياسي

ظرفیت تبلیغات اسلامی برای تقویت شور انقلابی مردم بوشهر به کار گرفته می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهم و موثری در بصیرت افزایی مردم داشته و در این راستا شور انقلابی مردم را تقویت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نصرالله شفیعی ظهر امروز در جمع نماز گزاران جمعه بوشهر، با گرامیداشت 12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور امام راحل اظهار داشت: این نهاد بنا به ضرورت جامعه با درایت و فرمان امام راحل تاسیس شد و تاکنون نقش ارزنده خود را در جامعه ایفا کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهربه تشریح اهداف تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پرداخت و افزود: این نهاد با هدف ساماندهی تبلیغات مناسبت های ملی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در برگزاری آیین های گوناگون در عرصه های سیاسی، بصیرت افزایی و روشنگری شکل یافته است.

شفیعی، فراخوانی عمومی مردم در خطراتی که انقلاب و ایران را تهدید می کند و دفاع از ملت های مظلوم، تقویت شور انقلابی در مردم در راستای پاسداری از آرمان ها و ارزش های نظام، حفظ ارتباط و پیوند مردم با ولایت فقیه را از اهداف تشکیل این شورا عنوان کرد.

وی، دفاع از قرآن و ارزش ها، عفاف و حجاب، ولایت فقیه، فرهنگ سازی در مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی از جمله برنامه های مهم شورای هماهنگی تبلغات اسلامی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تبلیغات اسلامی برای تقویت شور انقلابی مردم بوشهر به کار گرفته می شود

ظرفیت تبلیغات اسلامی برای تقویت شور انقلابی مردم بوشهر به کار گرفته می شود