مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 16:152015-07-31سياسي

امام جمعه موقت کنگان: آل سعود روز به روز به سمت سقوط نزدیکتر می شود


امام جمعه موقت کنگان به وحشیگیری های عربستان در یمن اشاره کرد و گفت: آل سعود روز به روز به سمت سقوط نزدیکتر می شود.

- " از کنگان، حجت الاسلام یوسف قاسمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اسلام کامل ترین دین در بین سایر ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام و قرآن موجبات سعادت دنیوی و اخروی می شود.

وی افزود: امروز همه موظف هستیم با تبعیت از ولایت فقیه و با حفظ وحدت و انسجام در راستای موفقیت نظام اسلامی گام برداریم و نباید در این مسیر کم کاری کنیم.

امام جمعه موقت کنگان در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و یادآور شد: دشمن قابل اعتماد نیست و امروز در حالیکه هنوز مذاکرات هسته ای در حال جمع بندی است، دشمنان اسلام با بی شرمی هر چه تمام تر، جمهوری اسلامی ایران را تهدید نظامی می کنند و البته خود نیز می دانند که هرگز توان مقابله با این نظام اسلامی و مردمی را ندارند.

قاسمی به توان بالای نظامی و دفاعی کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: بدون هیچ تردیدی نیروهای مسلح و ملت شجاع ایران اسلامی با کوچکترین اشاره امام خامنه ای، رعد آسا بر سر هر دشمنی که بخواهد کوچکترین تعرضی به مرز و بوم ایران اسلامی داشته باشند فرود خواهند آمد و اجازه تجاوز به حریم کشورمان را نخواهیم داد و دشمنان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت کنگان: آل سعود روز به روز به سمت سقوط نزدیکتر می شود

امام جمعه موقت کنگان: آل سعود روز به روز به سمت سقوط نزدیکتر می شود