مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 14:252015-07-31سياسي

خطبه های نماز جمعه شهرکرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ی شهرکرد در جمع نمازگزاران جمعه در مصلای شهرکرد گفت : این روزها یاد آور شهادت حجاج ایرانی در آیین برائت از آمریکای جنایتکار است و ملت ما ذره ای محبت و دلبستگی به آمریکا ندارد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،حجت الاسلام والمسلمین نکونام با یاد آوری جنایات آمریکا در کشتار جمعی حجاج ایرانی به دست سعودی ها و جنایات بیرحمانه کشتار 160 هزار نفر از مردم هیروشیمای ژاپن گفت : 70 سال از جنایت آمریکا می گذرد و هنوز هستند حادثه دیدگانی از آن روزگار که با جراحات آن روز زندگی می کنند .

وی با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر و کرامت انسانی گفت : حقوق بشر ناب را فقط در اسلام و قران می توان یافت زیرا ساخت و استفاده از بمب اتم و سلاح کشتار جمعی را حرام می داند .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد : جنایتکاران جهانی امروز/ خود را مدافع حقوق بشر جا می زنند و تلاش دارند جای منکر و معروف را عوض کنند و دم از حقوق بشر و مبارزه با سلاح اتمی بزنند در صورتی که فقط ایران اسلامی بخاطر اینکه ساخت و استفاده از بمب اتمی را حرام می داند می تواند مدعی حقوق بشر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطبه های نماز جمعه شهرکرد

خطبه های نماز جمعه شهرکرد