مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 14:202015-07-31سياسي

شاهدانی که در دادگاه مرتضوی حاضر می شوند


در رابطه با پرونده شکایت سازمان تامین اجتماعی از سعید مرتضوی حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به عنوان مطلع و شاکی قطعی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، بررسی پرونده سعید مرتضوی فردا دهم مرداد بازهم از سر گرفته می شود، اینبار اما آنچه برگزاری این دادگاه را متفاوت تر از قبل می کند، حضور شاهدان و شکاتی است که می توانند با حضورشان منجر به پیشرفت بررسی قضایی پرونده مرتضوی شوند.

دادگاه فردا به دو اتهام سعید مرتضوی شامل شکایت یکی از اولیای دم پرونده کهریزک و شکایت سازمان تامین اجتماعی از او نسبت به وجود برخی پرونده های باز مالی در این سازمان می پردازد.

در رابطه با پرونده شکایت سازمان تامین اجتماعی حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به عنوان مطلع و شاکی قطعی شده است.

اما در رابطه با پرونده کهریزک حضور اسماعیل احمدی مقدم، احمد رضا رادان هنوز قطعی نیست و حضور آنها احتمالی است.

روایت وکیلدر همین رابطه، مجتبی نظری وکیل سازمان تأمین اجتماعی در پرونده شکایت از سعید مرتضوی در پاسخ به این سئوال که آیا تأمین اجتماعی در طی هفته گذشته به استعلام دادگاه پاسخ داد یا خیر اظهارکرد: پاسخ استعلام را طی روزهای گذشته از تأمین اجتماعی گرفتیم و تقدیم شعبه دادگاه کردیم و فردا نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهدانی که در دادگاه مرتضوی حاضر می شوند

شاهدانی که در دادگاه مرتضوی حاضر می شوند