مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 13:302015-07-31اجتماعي

رییس اداره راه لاریجان خبر داد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز


رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در مناطق بالادست محور هراز نیمه سنگین است و شاهد تردد در دو سمت آمل به تهران و برعکس هستیم.

- " در شهرستان آمل، اظهار کرد: هم اکنون تردد در مناطق بالادست این شهرستان در محور مواصلاتی هراز نیمه سنگین است.

وی حجم رفت و آمد خودروها از شهر گزنگ تا پلور را بیشتر از دیگر مناطق برشمرد و افزود: در این مناطق از بخش لاریجان به دلیل کاهش عرض جاده سرعت تردد کندتر می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه هم اکنون هوای این بخش آفتابی و صاف است، تصریح کرد: با توجه به تعطیلات پایان هفته هم وطنان زیادی از استان های مختلف راهی شمال کشور و مازندران شدند و در مقابل هم استانی ها و همشهریان نیز برای سپری کردن تعطیلات در دل طبیعت عازم روستاهای ییلاقی و خوش آب و هوای لاریجان شدند.

نوری پور تصریح کرد: با توجه به بازگشت هم استانی ها به شهرهای مازندران و عزیمت مسافران به مقاصد خارج استان، عصر و شامگاه امروز رفت و آمد کند را در مناطقی همانند پلور، گزنگ، پل چلاو، منطقه نارنجستان، تونل شماره یک، پارک جنگلی میرزا کوچک خان و پنج آب شاهد باشیم.

وی از رانندگانی که قصد تردد از محور مواصلاتی هراز را دارند خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از بوق زدن و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره راه لاریجان خبر داد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز

رییس اداره راه لاریجان خبر داد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز