مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 12:002015-07-31حوادث

دستگیری یک مظنون در آتش سوزی هتل هرمز


2 نفر مظنون دیگر این پرونده در حال حاضر متواری هستند.

- رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به نجات 58 مسافر در حادثه آتش سوزی هتل هرمز بندرعباس، از دستگیری یک نفر مظنون در این حادثه خبرداد و گفت: 2 نفر مظنون دیگر این پرونده در حال حاضر متواری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، حجت الاسلام صادق اکبری رییس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام خبر آتش سوزی در هتل هرمز بندرعباس بیان کرد: ساعت سه بامداد امروز طبقه دوم هتل هرمز دچار حریق که با حضور به موقع آتش نشانان این حادثه به طور کامل مهار شد.

وی گفت: در این عملیات 58 نفر از مسافران که 40 نفر آنان خارجی نیز بودند، نجات داده شدند؛ اما متاسفانه مامور پرتلاش آتش نشانی به نام آقای برکت جوذری که ماسک خود را در صحنه آتش سوزی به افراد نجات یافته داده بود، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و یک نفر از کارکنان این هتل نیز بر اثر دودگرفتگی در حالت کما بسر می برد.

این مسئول عالی قضایی همچنین افزود: همکاران قضایی در حال بررسی عمدی و یا سهوی بودن حادثه و ارتباط دو حادثه آتش سوزی (مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس و هتل هرمز) با یکدیگر و قصور دستگاه های ذیربط و افراد خاص در این زمینه هستند که نتیجه قطعی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک مظنون در آتش سوزی هتل هرمز

دستگیری یک مظنون در آتش سوزی هتل هرمز