مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 10:402015-07-31سياسي

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: کمربندی خلخال حیات آینده خلخال را تضمین می کند


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمربندی خلخال حذف نشده و این کمربندی حیات آینده شهر خلخال را در خط توسعه رقم خواهد زد.

- " از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال صبح امروز در حاشیه سفر مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل به خلخال و بازدید از مسیر کمربندی خلخال اظهار کرد: کمربندی خلخال حیات آینده خلخال را در خط توسعه تضمین می کند.

وی ضمن اظهار تاسف از برخی از اظهار نظرهای ناشیانه یک عده افراد سیاسی که می خواهند با این روش تعطیلی پروژه های خلخال را رقم بزنند، افزود: پروژه کمربندی خلخال در انتهای قطعات یک، دو، سه، قطعه خلخال به فیروز و اتصال آن به سرچم بوده و به هیچ وجه نه تعطیل و نه حذف خواهد شد.

این نماینده مجلس یادآور شد: مسیر جدید کمربندی خلخال از بالای شهرک کاشانی، ورود به خیابان آیت الله کاشانی، راه زاویه سادات، میدان معلم و در نهایت با خروج از بلوار مصطفی خمینی (ره) به جاده خلخال به اسالم و خلخال به پونل و در آینده به مسیر خلخال کلور درام در بخش شاهرود خلخال اتصال خواهد یافت.

جعفری بنه خلخال گمانه زنی برخی افراد در شهر خلخال که بی اطلاع از وضعیت پروژه، اعتبارات و میزان پیشرفت فیزیکی سخن گفته اند، گفت: چرا باید یک عده با سیاسی کاری و مطرح کردن اینگونه صحبت ها که بعضا مشکلاتی را نیز در سطح استان به وجود می آورد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: کمربندی خلخال حیات آینده خلخال را تضمین می کند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس: کمربندی خلخال حیات آینده خلخال را تضمین می کند