مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 07:212015-07-31اقتصادي

شرکت های اماراتی بیشترین نفع را از گشایش اقتصاد ایران می برند


شرکت های اماراتی بزرگترین منتفعان گشایش در اقتصاد ایران پس از توافق هسته ای در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا خواهند بود.

- تحلیلگران معتقدند، شرکت های اماراتی که دارای منافعی در بخش های املاک، حمل و نقل، بانکداری و مالی هستند، دارای چشم انداز بهتری برای استفاده از فرصت های ناشی از لغو تحریم های ایران خواهند بود تحلیلگران موسسه مباشر تریدز در یادداشتی نوشتند: امارات یکی از برندگان اصلی تجارت و ورود سرمایه (به ایران) است.

ما معتقدیم در امارات بانک ها، پایانه های دریانوردی و شرکت های حمل و نقل بیشترین سود را خواهند برد.

ما معتقدیم بازارهایی که بیشترین سود را از توافق ایران با قدرت های جهانی خواهند برد، امارات و ترکیه هستند، زیرا سرمایه گذاران احتمالا برای خرید سهام در بازار بورس تهران احتمالا آنها را انتخاب خواهند کرد.

ما معتقدیم بانک های اماراتی از نظر تعداد شعبات دارای شبکه ای گسترده هستند که به رغم تحریم های 3 سال گذشته، نقشی مهم در واردات و صادرات ایران ایفا خواهند کرد.

ما علاوه بر پایانه های دریانوردی و شرکت های حمل و نقل به خصوص در جهان در حال توسعه، بانک تجاری ابوظبی، بانک اسلامی دوبی و بانک اسلامی ابوظبی را موسساتی می دانیم که پس از احیای تجارت با ایران سهامشان بیشترین رشد را خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های اماراتی بیشترین نفع را از گشایش اقتصاد ایران می برند

شرکت های اماراتی بیشترین نفع را از گشایش اقتصاد ایران می برند