مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 03:502015-07-31بين الملل

زنگ خطر دیپلمات های اسراییلی: یهودیان آمریکا مخالف توافق هسته ای نیستند


کنسول گری رژیم صهیونیستی در فیلادلفیا نامه ای محرمانه به قدس اشغالی ارسال کرده و به سردمداران این رژیم هشدار داده که همه یهودیان آمریکا، از هجمه اسراییل علیه توافق ایران و 1+5 حمایت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل ، یارون سیدمان کنسول رژیم صهیونیستی در فیلادلفیا در این تلگرام محرمانه، هشدار داده که جامعه یهودیان آمریکا در خصوص توافق هسته ای با ایران موضع واحدی ندارند و در صف کشی موافقان و مخالفان توافق، همه آنها پشت اسراییل نخواهند ایستاد.

لابی یهودیان آمریکا (آیپک) یکی از جریان های اصلی مخالف تصویب برجام در کنگره است.

جمع بندی مذاکرات ایران و 1+5 که در وین حاصل شد، با نام توافق و برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) مورد اشاره قرار می گیرد و چند روز پس از اعلام توافق هم این متن به صورت یکی از مصوبات شورای امنیت سازمان ملل متحد، مورد تصویب قرار گرفت.

از نقطه نظر حقوقی اما این توافق هنوز حاصل نشده زیرا مصوبه شورای امنیت از روز تصویب تا زمان شروع اجرایی شدن، وقفه ای 90 روزه دارد و در این 3 ماه، کنگره هم از فرصت 60 روزه خود برای بررسی استفاده می کند.

اگر کنگره توافق را تصویب نکند و اوباما هم نتواند با وتو، آن را به تصویب برساند، بر اساس گفته های سخنگوی کاخ سفید، توافقی در کار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر دیپلمات های اسراییلی: یهودیان آمریکا مخالف توافق هسته ای نیستند

زنگ خطر دیپلمات های اسراییلی: یهودیان آمریکا مخالف توافق هسته ای نیستند