مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 23:212015-07-30اقتصادي

احداث پل ها در قزوین با رعایت اولویت بندی انجام شود


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین گفت: احداث پل ها در قزوین با رعایت الویت بندی انجام شود و باید برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

- "، اظهار داشت: با توجه به اینکه احداث برخی از پل ها در قزوین موجب بروز برخی از مشکلات شده است، باید احداث و ساخت این پل ها با رعایت الویت بندی انجام شود.

وی با بیان اینکه این پل ها در راستای کاهش ترافیک شهر قزوین احداث می شود، تصریح کرد: همچنین احداث این پل ها در راستای اجرای هر چه بهتر طرح جامع ترافیکی احداث می شود.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر قزوین با اشاره به اینکه احداث برخی از پل ها منجر به قطع تعدادی از درخت های موجود در شهر شده است، بیان کرد: اما با این حال تعداد این درختان قطع شده، کم بوده است.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه شورای شهر قزوین ایجاد جایگزینی مناسب برای درختانی که قطع شده را الزامی می داند، عنوان کرد: با ایجاد فضای مناسب در سطح شهر می توان مشکل درختان قطع شده را تا حدود بسیار زیادی برطرف کرده و مشکلاتی را که در این حوزه وجود دارد را رفع کرد.

غیاثوند در رابطه با اینکه بیشتر درختانی که توسط شهرداری قزوین قطع شده در نقاط و مکان های دیگر شهر جایگزین شده است، اظهار کرد: برخی از افراد با بزرگ نمایی مسئله قطع درختان قصد دارند که در این زمینه مشکلاتی را به وجود آورده و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پل ها در قزوین با رعایت اولویت بندی انجام شود

احداث پل ها در قزوین با رعایت اولویت بندی انجام شود