مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 23:112015-07-30اقتصادي

مدیرعامل خانه کتاب تعطیل شدن ایبنا را تکذیب کرد


مجید غلامی جلیسه مدیرعامل خانه کتاب از برنامه ریزی برای تقویت سخت افزاری و نرم افزاری خبرگزاری کتاب خبر داد و شایعات درباره تصمصم خانه کتاب برای تعطیلی این خبرگزاری را تکذیب کرد.

- مجید غلامی جلیسه مدیرعامل خانه کتاب در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، از معین شدن بودجه سال جاری این موسسه خبر داد و گفت: خوشبختانه بودجه مشخص شده اما هنوز واریز نشده است،.

وی در پاسخ به این پرسش که رقم بودجه راضی کننده بوده یاخیر؟ گفت: میزان بودجه ای که تعیین شده آن چیزی که ما انتظار داشتیم، نیست ، اما رقم بدی هم نبوده است، وضعیت همانند سال گذشته است ، و می توان امیدوار بود که وضعیت باثباتی داشته باشیم.

جلیسه همچنین با اشاره به برنامه ریزی هایی برای درآمدزا کردن موسسه خانه کتاب گفت: در حوزه درآمدزایی ما بررسی هایی را انجام دادیم، یکسری کارها را نیز شروع کردیم، اما چون هنوز به تصویب هیئت مدیره و هیئت امنا و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نرسیده است، نمی توان اعلام کرد.

امیدواریم با مشایعت هیئت مدیره و هیئت امنای خانه کتاب بتوان شروع خوبی برای درآمدزا کردن خانه کتاب داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برخی شنیده ها مبنی بر اینکه شما تصمیم دارید، در آینده نه چندان دور خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) را تعطیل کنید، صحت دارد؟ گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل خانه کتاب تعطیل شدن ایبنا را تکذیب کرد

مدیرعامل خانه کتاب تعطیل شدن ایبنا را تکذیب کرد