مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 23:052015-07-30سياسي

فرماندار رفسنجان: توسعه فرهنگی باید همگام با توسعه امکانات صورت گیرد


فرماندار رفسنجان بر ضرورت همگام بودن توسعه فرهنگی با توسعه امکانات تاکید کرد.

- حمید ملانوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر برای تضمین سلامت جامعه است،انبیا و اولیای الهی برای تربیت بشر و ایجاد جامعه ای سالم برنامه داشتند و انسان سالم زمینه تحول و پویایی جامعه را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه در گذر زمان توسعه جوامع، کشور، علم و تکنولوژی صورت گرفته و امکانات رشد داشته است، اظهار داشت: در کنار این توسعه ها معضلات و آسیب هایی نیز ایجاد شده و همین امر بر ضرورت همگام بودن توسعه امکانات با توسعه فرهنگی می افزاید .

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه اگر این همگامی صورت نگیرد، برخورد با آسیب هایی که ایجاد می شود، سخت خواهد بود، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر دستور دین اسلام است و آن را باید به معنای واقعی بشناسیم، قبل از تذکر لسانی باید به آن اعتقاد داشته باشیم که اگر اعتقادی ایجاد شد در لسانی موفق هستیم.

ملانوری با بیان اینکه در جنگ نرم رفتار ما در برابر آسیب ها باید تخصصی باشد، زیرا کسانی که این آسیب ها را ایجاد می کنند تخصصی کار کرده اند، متذکر شد: گروه ها و افراد علمی متخصص باید کار فکری فرهنگی کنند تا در حوزه اجرای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با آسیب ها موفق با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رفسنجان: توسعه فرهنگی باید همگام با توسعه امکانات صورت گیرد

فرماندار رفسنجان: توسعه فرهنگی باید همگام با توسعه امکانات صورت گیرد