مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 21:552015-07-30سياسي

آیا سایتهای قانون گریز ساماندهی خواهند شد؟


کسی مسئول این همه سایت های زرد و پرحاشیه ای است که مدعی اطلاع رسانی هستند اما چیزی جز عکس و فیلم و تیترهای زرد و خبرهای به اصطلاح داغ مثبت 18 ندارند؟ واقعاً آیا اراده ای برای سازماندهی و ساماندهی این سایت های بی شناسنامه هست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشرق - اتمام حجت معاونت مطبوعاتی با سایت های دارای مجوز در اطلاعیه ای که اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی منتشر کرد، بازهم نشان از اراده وزارت ارشاد در شناسنامه دارکردن سایت های خبری و تمایز آنها از خبرگزاری ها در کنار جلوگیری از سوء استفاده های مرسوم در به کار گیری عناوین دهان پرکن است.

نشانه ای که با اطلاعیه دیروز، نشان از عزم ارشاد برای شفافیت کامل در حوزه اطلاع رسانی مجازی است؛ هدفی که از ابتدای دولت یازدهم روی آن مانور داده شده است.

حالا باید دید با توجه به ماه های پرتنش آینده و نزدیکی دو انتخابات مهم خبرگان و مجلس، آیا نهادهای دیگر و مسئول نیز از این اولتیماتوم قانونی و رفتن به سمت فعالیت حرفه ای خبری استقبال می کنند؟کافی است در گوگل چند ثانیه سرچ کنید تا انبوهی از گلایه های مسئولان کشور در تکذیب و یا تصحیح یک خبر رسانه ای شده را به دست آورید.

از مسئولان قوه قضاییه تا مجلس و دولت و نهادهای نظامی و امنیتی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سایتهای قانون گریز ساماندهی خواهند شد؟

آیا سایتهای قانون گریز ساماندهی خواهند شد؟