مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 21:052015-07-30اجتماعي

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد ثبت ملی 61 اثر میراث فرهنگی در فیروزکوه


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: در حوزه میراث فرهنگی در شهرستان فیروزکوه 61 اثر ثبت ملی شده که نیازمند حفاظت و نگهداری هستند.

- " از شرق استان تهران، رجبعلی خسروآبادی عصر امروز در جلسه بررسی وضع گردشگری شهرستان فیروزکوه با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان فیروزکوه با اشاره به اجرای پروژه های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این شهرستان از جمله احداث دهکده سیب، خواستار رفع مشکلات برق رسانی به این منطقه شد.

وی اضافه کرد: در حوزه میراث فرهنگی در شهرستان فیروزکوه 61 اثر، ثبت ملی شده که نیازمند حفاظت و نگهداری است که همه مردم، نیروی انتظامی و قوه قضاییه باید در این زمینه به ما کمک کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران افزود: کاروانسرای گدوک ثبت اثر ملی شده که در حال حاضر در اختیار راهدارخانه مازندران است و طبق قانون باید کاروانسرا مرمت و به یک مجتمع گردشگری تبدیل شود.

نماینده مردم شهرستان های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن تشکر در زمینه گازرسانی به روستاهای شهرستان فیروزکوه، گازرسانی به تمام روستاها از جمله روستای طرود با توجه به سردسیری بودن این منطقه را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد ثبت ملی 61 اثر میراث فرهنگی در فیروزکوه

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران خبر داد ثبت ملی 61 اثر میراث فرهنگی در فیروزکوه