مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 20:552015-07-30سياسي

حواشی حذف یک رشته از دفترچه کنکور


وزارت علوم در اقدامی عجیب رشته مهندسی رباتیک را که بیش از هشت سال از اولین دوره پذیرش دانشجوی آن می گذرد از دفترچه آرمون سراسری حذف کرده است.

- خبرگزاری دانشجو نوشت: وزارت علوم در اقدامی عجیب رشته مهندسی رباتیک را که بیش از هشت سال از اولین دوره پذیرش دانشجوی آن می گذرد از دفترچه آرمون سراسری حذف کرده است.

در همین راستا بیانیه ای توسط عده ای از دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته نوشته شده است متن بیانیه بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیماعدلوا هو اقرب للتقوی واتقوا الله ان الله خبیر بما تعملونعدالت بورزید که به تقوا نزدیکتر است از خدا شرم داشته باشید قطعا خدا به آنچه عمل می کنید آگاه است.

با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در حمایت از توسعه علوم نوین و بسط و گسترش دانش های جدید تا رسیدن به ژرفای آنها در دیدار با وزیر علوم و اساتید دانشگاه تهران، حمایت از رشته ای با قدمت بیش از 8 سال امری حتمی و حیاتی است، رشته ای که عمر جهانی آن به پنجاه سال هم نمی رسد اما سرعت رشد آن چشم گیر و ارتباط آن با سایر علوم مهندسی غیرقابل انکار است به نحوی که امروزه شاهد تبلور این علم در پزشکی، علوم فضانوردی، صنعت استخراج و ذوب، محیط زیست، صنایع دفاعی، صنایع خودرو سازی، علوم توانبخشی و بهیاری و زمینهی خدمات شهری بخوبی قابل مشاهده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی حذف یک رشته از دفترچه کنکور

حواشی حذف یک رشته از دفترچه کنکور