مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 20:202015-07-30سياسي

استاندار کرمانشاه: اوج خدمت رسانی باید به روستاها باشد


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اوج خدمت رسانی باید به روستاها باشد، گفت: رویکرد رسیدگی به روستاها باید مورد توجه تمام دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه قرار دارد.

- " از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی عصر امروز در هفتمین جلسه کارگروه توسعه روستایی و عشایر استان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و جمعی از اعضای این کارگروه تشکیل شد، اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید به روستاها و عشایر توجه بسیاری شده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین خدمت باید به روستاها و مناطق محروم باشد، تصریح کرد: من به عنوان یک کارگزار نظام، رسیدگی و توجه به روستاها برایم در اولویت قرار دارد.

رضایی بابادی رویکرد دولت یازدهم را رسیدگی به روستاها عنوان کرد و گفت: حداقل یک سوم جمعیت کشور و به تبع آن در استان نیز 34 درصد جمعیت ساکن روستاها هستند.

به گفته این مقام مسئول، رویکرد توجه به روستاها و مناطق محروم در استان کرمانشاه وجود دارد و در همین راستا مدیران و تمام دستگاه های اجرایی این رویکرد را مورد توجه قرار داده اند.

وی با بیان این مطلب که باید نقش بسیج را در راستای افزایش مشارکت اقتصادی مردم جدی بگیریم، افزود: باید برای مشارکت بیشتر مردم در طرح های اقتصادی، انجام امور را به آن ها سپرد و به آن ها اعتماد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: اوج خدمت رسانی باید به روستاها باشد

استاندار کرمانشاه: اوج خدمت رسانی باید به روستاها باشد