مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 19:312015-07-30ورزشي

صبای قم و استقلال اهواز با تساوی به رختکن رفتند


تیم های فوتبال صبای قم و استقلال اهواز در پایان نیمه تخست دیدار خود در هفته آغازین لیگ برتر فوتبال با تساوی به رختکن رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تیم های فوتبال صبای قم و استقلال اهواز امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر را برگزار می کنند.

این بازی که از ساعت 19 و 35 دقیقه آغاز شده است در پایان نیمه نخست گلی در بر نداشت تا شاگردان علی دایی و سیاوش بختیاری زاده با تساوی بدون گل دست یابند.

در این مسابقه دو تیم در ابتدای مسابقه بازی محتاطانه ای ارائه کردند اما بتدریج صبا سوار بر توپ و میدان شد و تمایل بیشتری به گلزنی نشان داد.

شوت فرزاد آشوبی در دقیقه 30 مهم ترین موقعیت استقلال اهواز بود که با اختلاف کمی از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت اما صبا بلافاصله دروازه استقلال اهواز را تهدید کرد که ضربه محمد قاضی در موقعیت مسلم گل به کرنر تبدیل شد.

در دقیقه 15 مسابقه نیز توپ به دست مدافع تیم استقلال اهواز برخورد کرد که بازیکنان صبا اعتقاد به پنالتی داشتند اما بیژن حیدری داور مسابقه بازی را ادامه داد.

صبای قم با ترکیب حامد لک، مسعود حق جو، ابوالقاسم دهنوی، فیلیپه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، رضا حقیقی، محمدامین آرام طبع، جلال الدین علیمحمدی، محمد اوسانی ، هاشم بیک زاده و محمد قاضی به میدان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبای قم و استقلال اهواز با تساوی به رختکن رفتند

صبای قم و استقلال اهواز با تساوی به رختکن رفتند