مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 18:402015-07-30سياسي

دادستان اردبیل: نباید فریضه امر به معروف تعطیل شود


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر به راحتی می توانیم آسیب ها و نگرانی های اجتماعی را از جامعه بزداییم که در این باب نباید این فریضه الهی تعطیل شود.

- " از اردبیل، سید ناصر عتباتی عصر امروز در دیدار با اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل اظهار کرد: ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی غفلت و بی توجهی از مبانی اعتقادی، شرعی، دینی و تعطیل شدن انجام برخی از فرایض است که قطعاً آسیب های آن به خود ما برمی گردد.

وی شأن و جایگاه دارالارشاد اردبیل را در توانمندی حوزه تذکر و مقابله با هرگونه بدحجابی و بی عفتی را با یک نگاه و رویکرد صحیح یادآور شد و تصریح کرد: باید خود خانواده ها در قدم اول اجازه ندهند تا فرزندانشان برخلاف شئونات اجتماعی، اخلاقی و قانونی در جامعه حاضر شوند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: اگر اردبیل جایگاه دارالارشادی دارد قطعاً در سایه انجام شایسته فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که یک نوع صیانت اجتماعی و همگانی را در پیشگیری از وقوع جرم و سالم سازی فضای اجتماعی به همراه داشته است.

عتباتی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با همکاری پلیس و دستگاه های دیگر اجرایی در قالب گشت های تلفیقی سعی و تلاش ما بر این است تا در وهله اول با تذکر لسانی با هرگونه بدحجابی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اردبیل: نباید فریضه امر به معروف تعطیل شود

دادستان اردبیل: نباید فریضه امر به معروف تعطیل شود