مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 15:312015-07-30سياسي

5 هزار مسکن مهر امسال در همدان به بهره برداری می رسد


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران برای اتمام5 هزار واحد مسکن مهر تا قبل از ورود به فصل سرما تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امیر خجسته ظهر امروز در کارگروه امور زیر بنایی و مسکن شهرستان همدان اظهار داشت: امروز بیشتر مراجعات مردمی به دفتر نمایندگان مجلس رفع مشکلات مسکن مهر است و باید با مدیریت مناسب این مشکلات تا قبل از آغاز فصل سرما حل شده و مردم بتوانند در مسکن خود اسکان یابند.

وی بابیان اینکه مردم در بسیاری از مراجعات خود از پیمانکاران مساکن مهر به دلیل زیاده خواهی این افراد شاکی هستند افزود: 13 هزار واحد مسکن مهر در همدان است که پنج هزار واحد آن اتمام نیافته که باید با مدیریت مناسب این واحدها در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل شوند.

خجسته توجه ویژه به زیرساخت ها را از مهم ترین موضوعات و مشکلات مساکن مهر همدان دانست و گفت: تاکنون 180 میلیارد ریال یارانه به این بخش تزریق شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همچنین از اعتباری معادل 60 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت ها ازجمله اجرای آسفالت در مسکن مهر همدان خبر داد که 50 درصد از آن مربوط به شهرستان همدان می شود.

خجسته ساخت مدارس و مراکز بهداشتی را از ضروری ترین نیازهای مسکن مهر عنوان کرد و افزود: هم اکنون شش هزار نفر از جمعیت دانش آموز این مناطق نیاز به مدرسه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار مسکن مهر امسال در همدان به بهره برداری می رسد

5 هزار مسکن مهر امسال در همدان به بهره برداری می رسد