مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 15:102015-07-30سياسي

با حضور اهالی فرهنگ چهارمین نشست ملی کتاب خوان در خراسان شمالی برگزار شد


چهارمین نشست ملی کتاب خوان در استان خراسان شمالی با حضور اهالی فرهنگ برگزار شد.

- " از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های خراسان شمالی، چهارمین نشست اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده با حضور جمعی از کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه و فعالان حوزه کتاب در استان خراسان شمالی برگزار شد.

در این نشست که روز چهارشنبه هفتم مرداد با استقبال پرشور اهالی کتاب استان خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد، 12 نفر از کتابداران، نویسندگان، اهالی رسانه و فعالان حوزه کتاب استان، کتاب های خوانده شده منتخب خود را با سایر کتاب دوستان به اشتراک گذاشتند.

تفسیر موضوعی آیات مربوط به نفاق، با شهریار در خاطرات تلخ و شیرینش، برای بهتر دیدن زمین باید کمی از آن فاصله گرفت، آیینه ای از صفات مذموم در جامعه شناسی خودمانی، روایتی از تاریخ سه نسل، زندگی یک رزمنده از بیان همسرش، نکات طلایی تربیت کودک برای والدین، حکایت آشفتگی انسان های سردرگم، حکایتی از دولت و فرزانگی و سومین پیشوای شیعیان کتاب هایی بود که به مخاطبین ارائه شد.

گفتنی است طرح کتاب خوان، نشستی صمیمانه با هدف معرفی و اشتراک گذاری کتاب های مفید و تبلیغ و ترویج کتابخوانی در فضای عمومی کشور است که بر اساس دستورالعمل نهاد کتابخانه های عمومی کشور مقرر شده به شکلی سازمان یافته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور اهالی فرهنگ چهارمین نشست ملی کتاب خوان در خراسان شمالی برگزار شد

با حضور اهالی فرهنگ چهارمین نشست ملی کتاب خوان در خراسان شمالی برگزار شد