مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 15:012015-07-30سياسي

بسیج سازندگی در بازسازی روستای سیجان البرز مشارکت می کند


مسئول بسیج سازندگی استان البرز گفت: در 48 ساعت آینده 200 نفر نیروی جهادی از طرف بسیج سازندگی در روستای سیجان البرز حضور می یابند.

- "در اردوی جهادی بسیج سازندگی در روستای سیل زده سیجان بخش آسارا که از صبح امروز اعزام شده و آغاز به کار کرده اند، اظهار داشت: صبح امروز 80 نیروی جهادی به این منطقه اعزام شده اند و تا 2 روز آینده تعداد آن ها به 200 نفر می رسد.

وی با بیان اینکه عملیات مربوط به بخش معابر و راه های عمومی توسط استانداری و راه سازی در حال انجام است، افزود: بسیج سازندگی استان در بخش محرومیت زدایی و خانواده های کم برخوردار فعالیت های سازندگی و کمک رسانی انجام می دهد تا بخشی از رنج و درد و آلام آنان کاسته شود.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه تا زمانی که این مشکلات رفع نشود، کار در این منطقه توسط بسیج سازندگی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کارگروه های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و سلامت بسیج سازندگی برای رسیدگی به آسیب های روحی و روانی و نیز عمرانی اعزام شده و خدماتی ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه احداث خانه های جدید برای افرادی که سکونت گاه خود را در حادثه چالوس از دست داده اند مستلزم چندین ماه زمان است، گفت: لایروبی این منطقه به حدود 2 ماه زمان احتیاج دارد که در حال حاضر به عنوان مُسکن و موقت تلاش می کنیم خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی در بازسازی روستای سیجان البرز مشارکت می کند

بسیج سازندگی در بازسازی روستای سیجان البرز مشارکت می کند