مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 14:552015-07-30اقتصادي

سازمان هواپیمایی کشوری خرید هواپیماهای روسی را تکذیب کرد


روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری پیرامون خبر quotation mark ایران به دنبال خرید هواپیماهای روسی است quotation mark را تکذیب کرد.

در پی انتشار خبری تحت عنوان quotation mark ایران به دنبال خرید هواپیماهای روسی است quotation mark به نقل از سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری که صبح امروز به ادعای خبرگزاری روسی اسپوتینک، منتشر شد؛ روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد : سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری هیچگونه اظهارنظری درباره خرید هواپیماهای روز در گفت وگو با هیچ یک از رسانه های کشور روسیه انجام نداده است.

سازمان هواپیمایی کشوری برای خرید ناوگان هواپیمایی کشور تمام گزینه های پیش رو را به دقت بررسی می کند و به طور حتم تمام امکانات و انتخاب های خود را در قالب یک کشور یا شرکت هواپیماساز محدود نخواهد کرد.

همچنین سازمان هواپیمایی کشوری تمام پیشنهادهای مطرح شده در زمینه تامین ناوگان جدید را به دقت بررسی می کند و با رعایت تمامی جوانب فنی و ایمنی نسبت به وارد کردن هواپیماهای جدید با توجه به نیازهای حمل و نقل داخلی، منطقه ای و بین المللی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

در حال حاضر با توجه به لغو تحریم ها، بازار بسیار گسترده ای در مقابله شرکت های هواپیمایی ایرانی برای خرید هواپیما وجود دارد، برهمین اساس سازمان هواپیمایی کشوری با انجام مذاکراتی با شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هواپیمایی کشوری خرید هواپیماهای روسی را تکذیب کرد

سازمان هواپیمایی کشوری خرید هواپیماهای روسی را تکذیب کرد