مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 14:552015-07-30اقتصادي

نشست اتاق بازرگانی شیراز با هیات سویسی – ایتالیایی


اعضای اتاق بازرگانی شیراز و هیات سرمایه گذار سویسی – ایتالیایی در نشستی برای تولید انرژی از زباله با جدید ترین شیوه و استفاده از منابع غنی معدنی فارس تبادل نظر کردند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری شیراز در این جلسه گفت: در شیراز روزانه هزار تن زباله تولید و 20 درصد به انرژی تبدیل می شود و امیدواریم با بستن قرارداد با هیات سویسی – ایتالیایی بتوانیم همه این زباله ها را در آینده به انرژی تبدیل کنیم.

مسئول کنفدراسیون صنایع ایتالیا هم با بیان اینکه بسیاری از سرمایه گذاران و صنعتگران ایتالیا مایل به سرمایه گذاری در ایران هستند افزود: ایران کشوری پیشرفته در منابع اولیه و منابع انسانی است و مایل به سرمایه گذاری در ایران هستیم.

رییس اتاق بازرگانی شیراز نیز با بیان اینکه قصد داریم با بررسی زمینه ها و فرصت ها برای تبدیل زباله به انرژی با این هیات قرارداد ببندیم افزود: برای بستن قرار داد با این هیات به بررسی های بیشتر در جلسات مختلف نیاز است.

رییس سازمان مدیریریت و برنامه ریزی فارس در این نشست از فراهم شدن زمینه مناسب برای حضور سرمایه گذاران خارجی در فارس خبر داد و گفت: فارس توانمندی فراوانی در بخش های مختلف برای سرمایه گذاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست اتاق بازرگانی شیراز با هیات سویسی – ایتالیایی

نشست اتاق بازرگانی شیراز با هیات سویسی – ایتالیایی