مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 14:362015-07-30اجتماعي

کارمندان بسیجی استان قزوین به اردوهای جهادی اعزام می شوند


در راستای ارتقای سطح رفاه زندگی مردم مناطق محروم، کارمندان بسیجی استان قزوین به اردوهای جهادی اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمداسماعیل طاهرخانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار داشت: مدیران بسیجی ادارات به روستاهای استان قزوین اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف اجرای این طرح کمک و مساعدت به مردم مناطق محروم استان قزوین است، تصریح کرد: مردم این مناطق مسائل و مشکلاتی که با آن مواجه هستند را برای مسئولان دستگاه های اجرایی این استان مطرح کرده و مدیران در راستای رفع این مشکلات تلاش های لازم را انجام می دهند.

رییس بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین با اشاره به اینکه بسیجیان کارمند علاوه بر اجرای مأموریت های اداری خود به اردوهای جهادی نیز اعزام می شوند، بیان کرد: این اردوها در فصل پاییز و زمستان با کمتر شدن حجم کاری کارمندان برپا می شود.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف پایگاه های بسیج استان قزوین کمک به مردم ساکن مناطق محروم است، گفت: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان قزوین نیز همانند دیگر پایگاه های فعال این استان اقدامات مناسبی در این زمینه انجام می دهد.

طاهرخانی با اشاره به اینکه روحیه بسیجی و جهادی باید در بین مردم استان نهادینه شود، اظهار کرد: یکی از راهکارهایی که در راستای تحقق این امر تأثیر بسزایی دارد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان بسیجی استان قزوین به اردوهای جهادی اعزام می شوند

کارمندان بسیجی استان قزوین به اردوهای جهادی اعزام می شوند