مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 13:312015-07-30فرهنگي

جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین شهریور ماه در گلستان برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین امسال با محوریت موضوعی ازدواج اقوام، - به گزارش سایت قطره و به نقل از، ابراهیم کریمی در نشست برنامه ریزی جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین اظهار داشت: جشنواره امسال با تغییر نگاه و بازنگری آغاز می شود و جلسات آسیب شناسی با تشکیل کمیته ها و کارگروه های تخصصی و بررسی نظرات کارشناسی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته در برگزاری این جشنواره، بر بین المللی شدن و همچنین کاربردی شدن جشنواره تاکید شده و بر بهره مندی از این ظرفیت استان بر ماندگاری مسافر در استان اشاره شده، افزود: با جلسات برگزار شده با سازمان، بین المللی شدن جشنواره به تصویب رسیده و اجرای آن با حضور اقوام کشورهای حوزه آسیای میانه به سال 95 موکول شده و امسال نیز براساس استانداردهای بین المللی نسبت به اجرای این جشنواره اقدام خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه استان گلستان به عنوان پایلوت برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین ثبت شده، تصریح کرد: هر سال با محوریت موضوعی خاص نسبت به اجرای جشنواره اقدام می شود.

وی همچنین با اشاره برگزاری جشنواره امسال را با جشن ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) افزود: جشنواره امسال با محوریت موضوعی ازدواج اقوام از 24 تا 27 شهریور ماه برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین شهریور ماه در گلستان برگزار می شود

جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین شهریور ماه در گلستان برگزار می شود