مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 13:012015-07-30اقتصادي

1.6 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان نمینی ارائه شد


سرپرست کمیته امداد شهرستان نمین گفت: امسال بیش از یک میلیارد و 650 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمید اکبریان پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی اقدامات حمایتی کمیته امداد در راستای خودکفایی و توانمندی مددجویان شهرستان نمین اظهار داشت: امسال بیش از یک میلیارد و 650 میلیون ریال در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان نمین ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال و خودکفایی از طریق منابع امدادی و بانکی برای کارآفرینی مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: یک میلیارد و 150 میلیون ریال از این مبلغ از محل منابع بانکی و بالغ بر 500 میلیون ریال نیز از محل منابع امدادی پرداخت شده است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان نمین با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای برای مددجویان گفت: در این مدت برای 109 نفر از خانواده های تحت پوشش نیز کارگاه آموزشی دامپروری برگزار شده است.

اکبریان در مورد بازدیدهای دوره ای از طرح های ایجاد شده بیان کرد: ناظران فنی طرح های اشتغال و خودکفایی شهرستان در 540 نوبت مراجعه حضوری از طرح های ایجاد شده مشاوره های لازم را به منظور پایداری طرح های ایجاد شده ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.6 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان نمینی ارائه شد

1.6 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان نمینی ارائه شد