مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 12:502015-07-30فرهنگي

آیا پای مستند فدایت شوم پهلوی به تلویزیون باز می شود؟


سال گذشته وقتی در جریان هشتمین جشنواره فیلم سینماحقیقت، مستند ضعیف چنارستان به نمایش درآمد بسیاری از منتقدان و تحلیل گران به موضوع این مستند و سیاسی کاری آن انتقاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی فارس، خبر ساده بود: شبکه مستند سیما قصد دارد مستند پرحاشیه چنارستان به کارگردانی هادی آفریده را روانه آنتن کند .

چنارستان در ادامه ویژه برنامه های شبکه مستند و آنچه مستندهایی با مضمون محیط زیست خوانده می شود، جمعه 9 مرداد ساعت 14 روانه آنتن خواهد شد و جمعه هفته آینده 16 مرداد ساعت 23 از شبکه مستند بازپخش می شود.

چنارستان عنوان مستندی به کارگردانی هادی آفریده است.

مستندسازی که سابقه دستگیری امنیتی به دلیل همکاری با شبکه های معاند فارسی زبان را در پرونده دارد.

این مستند ساز پیش از این نیز در مستند خاطره نی آوران کاخ نیاوران تهران را بهانه ای برای بازگو کردن تاریخ از زاویه دید خود کرده بود.

و با داشتن پرونده ای مشعشع از سال های پیش تاکنون از بودجه عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نهایت سوء استفاده را کرده است.

اما چنارستان چگونه فیلمی است و چرا نمایش آن در جشنواره سال گذشته سینما حقیقت با اعتراض گسترده رسانه های دلسوز و منتقدان مواجه شد؟ چنارستان که ظاهرا موضوع آن سرنوشت شوم چنارهای خیابان ولیعصر است اما لحظه لحظه آن ادای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پای مستند فدایت شوم پهلوی به تلویزیون باز می شود؟

آیا پای مستند فدایت شوم پهلوی به تلویزیون باز می شود؟