مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 11:312015-07-30سياسي

وضعیت راه های روستایی استان سمنان مناسب است


معاون راه روستایی و سرپرست معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی وضعیت راه های روستایی استان سمنان را مناسب ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید حسین میرشفیع، دقایقی پیش در دیدار با استاندار سمنان در استانداری این استان اظهار داشت: با وجود وسعت زیاد استان سمنان وضعیت راه های روستایی در این استان سمنان مطلوب است.

وی درباره وضعیت راه های روستاهای بزرگ استان سمنان خاطرنشان کرد: بیشتر روستاها با جمعیت بیش از 50 خانوار در استان سمنان آسفالته است.

سرپرست معاون حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: تنها یک یا دو مورد از جاده های روستاهای بزرگ در استان سمنان آسفالت نشده است که باید برای این مهم چاره اندیشی شود.

میرشفیعی با اشاره به وضعیت کلی راه های روستایی استان سمنان گفت: 56 درصد از شبکه راه روستایی در استان سمنان آسفالت دارد که این مهم مایه خوشحالی است؛ ولی باید ارتقاء یابد.

وی با اشاره به وضعیت جاده های روستایی آسفالته در کشور و استان سمنان عنوان کرد: آسفالت جاده های روستایی در استان سمنان نیاز به روکش و مرمت دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در بازدید از راه های روستایی استان سمنان که سیل اخیر به آن خسارت زده است، میزان آسیب های آن بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت راه های روستایی استان سمنان مناسب است

وضعیت راه های روستایی استان سمنان مناسب است