مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 10:512015-07-30ورزشي

برگزاری دوره های مهارت آموزی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نایین


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نایین گفت: دوره های مهارت آموزی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین پرکردن و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در نایین برگزار می شود.

- "با اشاره به برگزاری کلاس ها مهارت آموزی در کیمته امداد این شهرستان اظهار داشت: از آن جا که ورود به عرصه کار و تلاش و توانمندی خانواده ها نیازمند آموزش و مهارت آموزی است و ایام تابستان بهترین فرصت برای فراگیری مهارت در کنار تحصیل است، کمیته امداد نایین نیز برنامه ریزی هایی را در این زمینه انجام داده است.

وی افزود: این اداره در راستای مهارت آموزی و ارائه آموزش های لازم برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین پرکردن و غنی سازی اوقات فراغت، کلاس های آموزشی را تا پایان شهریورماه برگزار می کند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نایین تصریح کرد: در این زمینه کلاس ها تفکیک شده و به تناسب علاقه و سن مددجویان برنامه ریزی شده و در ایام تابستان ادامه دارد.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس جوانان پیرو ولایت شامل کلاس قرآن، احکام، عقیدتی و دینی، ورزشی، اردوهای کوتاه مدت و بازدید از کارخانه های شهرستان است که افزون بر 40 نفر در این کلاس ها شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های مهارت آموزی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نایین

برگزاری دوره های مهارت آموزی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نایین