مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 09:012015-07-30اقتصادي

آیین نامه نحوه فعالیت بانک ها و موسسات اعتباری ابلاغ شد + متن کامل


معاون اول رییس جمهور، آیین نامه اجرایی بند (پ) ماده (17) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، - "، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور آیین نامه اجرایی بند (پ) ماده (17) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

مهمترین مقررات آیین نامه یادشده به شرح زیر است: - بانک ها و موسسات اعتباری موظفند فهرست املاک غیر منقول را به تفکیک مازاد و غیر مازاد با مشخصات ثبتی و نشانی کامل و ارزش دفتری و اطلاعات سهام تحت تملک خود را به تفکیک فعالیت های بانکی و غیر بانکی که به تایید حسابرس و بازرس قانونی خود رسیده باشد، حداکثر تا پایان سال 1394 و در سال های مالی بعد حداکثر یک ماه پس از انقضای سال مالی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کنند.

- ارزیابی قیمت بازار املاک مازاد موضوع این آیین نامه توسط کارشناس یا کارشناسان رسمی معرفی شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور انجام می گیرد و هزینه کارشناسی به عهده بانک یا موسسه اعتباری مربوط است.

- بانک ها و موسسات اعتباری موظفند مالیات متعلق را با رعایت این آیین نامه حداکثر تا چهار ماه پس از پایان سال مالی به حساب تعیین شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه نحوه فعالیت بانک ها و موسسات اعتباری ابلاغ شد + متن کامل

آیین نامه نحوه فعالیت بانک ها و موسسات اعتباری ابلاغ شد + متن کامل