مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 08:462015-07-30اقتصادي

تعمیرات مجتمع گاز و گاز مایع 1300 سیاهمکان شرکت نفت گچساران به اتمام رسید


رییس اداره گاز و گاز مایع شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از پایان موفقیت آمیز تعمیرات اساسی مجتمع گاز و گاز مایع 1300 سیاهمکان به دست توانمند نیروهای داخلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید نعمت الله اسدی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده، تعمیرات اساسی این مجتمع با همکاری ادارات مهندسی فرآورش، نگهداری و تعمیرات، تعمیرات خطوط لوله، ایمنی و بهداشت و محیط زیست HSE، ترابری گچساران و ستاد، بازرسی فنی و خوردگی فلزات، امور مهندسی گاز مایع ستاد، خدمات اجتماعی و رفاهی، حراست و عملیات گاز و گاز مایع توسط شرکت توربین جنوب به عنوان ناظر اجرایی و پیمانکاران مربوطه انجام شد.

وی با اشاره به رعایت کامل اصول ایمنی و استانداردهای لازم روز در روند انجام این تعمیرات، افزود: براساس کتابچه تعمیرات اساسی مجتمع که با هم فکری ادارات مختلف تهیه شده بود در شروع کار ابتدا مجتمع گاز و گاز مایع 1300، مورد بازدید و بازرسی کارشناسان قرار گرفت و پس از هماهنگی و برنامه ریزی لازم، انجام تعمیرات اساسی به دست متخصصان و پیمانکاران داخلی کشورمان محقق شد.

رییس اداره گاز و گازمایع شرکت نفت و گاز گچساران گفت: کارهای اجرایی تعمیرات اساسی مخازن، برج ها، مبدل های حرارتی، خنک کننده های هوایی، شیرآلات، تلمبه ها، کوره گاز احیاء، صافی ها، الکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیرات مجتمع گاز و گاز مایع 1300 سیاهمکان شرکت نفت گچساران به اتمام رسید

تعمیرات مجتمع گاز و گاز مایع 1300 سیاهمکان شرکت نفت گچساران به اتمام رسید