مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 06:452015-07-30اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با افغانستان


گروه تجاری و سرمایه گذاری افغانستان پس از بازدید از ظرفیت های کشاورزی سیستان و بلوچستان، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

- " از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، رضا نجفی رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیئت تجاری افغانستان به سرپرستی رییس بورد اقتصادی و مشاور ارشد وزیر تجارت کشور افغانستان از طریق مرز زمینی میلک وارد استان شد ند، افزود: این هیئت تجاری طی دو روز از توانمندی های اقتصادی استان از جمله بازارچه های مرزی میلک، شرکت های تولید فرآورده های لبنی، کشتارگاه دام، مراکز پرورش مرغ گوشتی و تخم مرغ، کارخانجات تولید سموم کشاورزی، کارخانه سیمان و کارخانجات صنعتی شهرک صنعتی زاهدان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه هدف از سفر این گروه توسعه صادرات و افزایش تبادلات اقتصادی، فرهنگی استان با کشور افغانستان بوده است، اظهار داشت : سیستان و بلوچستان استعدادها و ظرفیت های متنوعی برای سرمایه گذاری دارد و ما می توانیم با برنامه ریزی باب روابط اقتصادی گسترده تری با کشور افغانستان را باز کنیم.

گفتنی است گروه تجاری و سرمایه گذاری افغانستان با برگزاری نشست هایی با مدیران دستگاه های اجرایی ، تجار و بازرگانان داخلی و مسئولان استانداری سیستان و بلوچستان با امضای تفاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با افغانستان

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با افغانستان