مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 02:112015-07-29سياسي

شورای راهبردی مشارکت بانوان در دفاع مقدس در لرستان تشکیل شد


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: شورای راهبردی مشارکت بانوان در دفاع مقدس در لرستان تشکیل شد.

- سرهنگ یدالله دلارام در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد،" اظهار داشت: حدود دو ماه پیش از طریق ستادکل نیروی های مسلح ابلاغ شد تا در استان ها شورای راهبردی مشارکت بانوان در دفاع مقدس تشکیل شود.

وی افزود: براساس این ابلاغ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در نخستین جلسه شورای راهبردی مشارکت بانوان به ادارات تابع استانداری، سیاست گذاری و خط ومشی این شورا را اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اینکه در راستای نقش بانوان در دفاع مقدس به صورت پراکنده کار شده است، عنوان کرد: تاکنون در زمینه نقش بانوان در دفاع مقدس یک سری کارها انجام شده ولی نیاز است مانند برادران به نقش خواهران نیز پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: به طور یقین پشتکار مادران و خواهران در دفاع مقدس سبب شد تا رزمندگان عملیات های خود را انجام دهند بنابراین امیدواریم با ساماندهی نقش بانوان را در دفاع مقدس به آیندگان منتقل کنیم.

دلارام با اشاره به فعالیت های بانوان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: پشتیبانی بانوان از رزمندگان بسیار چشمگیر بوده به طوری که حتی برخی از بانوان هم پای برادران در جنگ حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای راهبردی مشارکت بانوان در دفاع مقدس در لرستان تشکیل شد

شورای راهبردی مشارکت بانوان در دفاع مقدس در لرستان تشکیل شد