مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 00:102015-07-29سياسي

ادامه جلسه استماع مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران


وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت گفت : متن توافق بین آژانس بین المللی انرژی اتمی و ایران را مشاهده نکرده است.

در ادامه جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا درباره توافق هسته ای ایران با گروه پنج بعلاوه یک، تد پو نماینده ایالت تگزاس آمریکا خطاب به جان کری گفت:من می خواهم از وقتم استفاده کنم و از شما پرسش کنم.

جان کری بدون توجه به تذکر این نماینده گفت:اگر آنها(ایرانی ها) بخواهند ما را نابود کنند با داشتن تسلیحات هسته ای بهتر این کار را خواهند کرد.

نماینده تگزاس گفت: پس شما معتقد نیستید که این سیاست شان باشد!وی افزود: پرسش بعدی من این است که چه توافق چه تصویب شود و چه تصویب نشود، آیا سیاست ما این است که انتظار داشته باشیم مردم ایران تغییر رژیم بدهند و حرف خود را بزنند و انتخابات آزاد داشته باشند؟ آیا سیاست ما تغییر رژیم در ایران است؟00:35:33.

21جان کری گفت: همانطور که می دانید باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در مورد حمایت از تحول در ایران در زمان برگزاری انتخابات به صراحت صحبت کرده است.

سیاست امروز ما به طور خاص روی عقب راندن فعالیت های آنها در منطقه است که باعث بی ثباتی در منطقه می شود و اسراییل را تهدید می کند و دوستان و همپیمانان ما را تهدید می کند، این سیاست به طور خاص دنبال می شود و ما به دنبال برداشتن گام های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جلسه استماع مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران

ادامه جلسه استماع مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران