مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مرداد 1394 ساعت 00:012015-07-29ورزشي

کربکندی: ذوب آهن قطعاً کار سختی را در خارج از خانه دارد


سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی هفته اول همیشه سختی های خاص خودش را داشته و عدم شناخت تیم ها از یکدیگر سبب شده تا آن ها با چشمانی بسته پا به دیدار بگذارند.

- " درباره بازی دیدارهای دو تیم اصفهان در هفته نخست لیگ پانزدهم اظهار داشت: بازی هفته نخست همیشه سختی های خاص خودش را داشته و عدم شناخت تیم ها از یکدیگر سبب شده تا آن ها با چشمانی بسته پا به دیدار گذاشته و در هفته نخست ذوب آهن و سپاهان برابر تیم هایی قرار می گیرند که با وجود تغییرات فراوان و عدم شناخت کافی، بازی برابر این تیم ها سخت خواهد بود.

وی افزود: هر دو تیم تمرینات خود را به موقع شروع کرده و بین 6 تا 8 هفته تمرین آمادگی خوبی داشته اما تیم هایی که کمتر از این مدت زمان تمرین داشته اند در دوران افت قرار داشته و ممکن است برخی از تیم هایی که تمرینات خود را به تازگی آغاز کرده اند در هفته های ابتدایی نتایج خوبی بگیرند.

سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره قرعه جالب توجه دو تیم اصفهانی خاطرنشان کرد: ذوب آهن قطعاً کار سختی را در خارج از خانه دارد اما سپاهان کار سخت تری در خانه دارد چون کادر فنی سپاهان هنوز شناختی از تیم ها نداشته و به دلیل بازی در خانه انتظارات از تیم بالا می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کربکندی: ذوب آهن قطعاً کار سختی را در خارج از خانه دارد

کربکندی: ذوب آهن قطعاً کار سختی را در خارج از خانه دارد