مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 23:152015-07-29ورزشي

فیدا تیم های بسکتبال روسی را از شرکت در هرگونه رقابت محروم کرد


فدراسیون بین المللی بسکتبال( فیدا) برای مجبور کردن فدراسیون بسکتبال روسیه به حل وفصل مشکلات نهادی و قانونی طولانی مدت در این فدراسیون ، تیم های روسی را از شرکت در هرگونه رقابت محروم کرد.

فیدا اعلام کرد کمیته اجرایی این سازمان تصمیم گرفت فدراسیون بسکتبال روسیه را به سبب ناتوانی در حل و فصل مشکلات نهادی و قانونی مداومی که مانع از کار کردن درست و حفظ کنترل مدیریت کامل بسکتبال در این کشور می شود ، به حال تعلیق در آورد.

این مناقشه بین یولیا انیکیوا Yulia Anikeyeva رییس جدید که سال 2013 انتخاب شد و روسای قبلی این فدراسیون موجب بن بست در فعالیت های فدراسیون بسکتبال روسیه شده است .

این نهاد افزود : در نتیجه ، فدراسیون بسکتبال روسیه حقوق خود را به عنوان عضو فیدا از دست می دهد و تیم ها و داوران این کشور نمی توانند در رقابت ها و فعالیت های رسمی شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از مسکو ، رییس فدراسیون بسکتبال روسیه در باره این تعلیق اظهار نظر نکرد اما از طریق سرگیی شرنوفSergei Chernov رییس افتخاری خود اعلام کرد تصمیم نهایی فیدا دراین خصوص در کنفرانس روزهای هشتم و نهم اوت (هفدهم وهجدهم مرداد) اعلام خواهد شد.

شرنوف در سخنانی که در خبرگزاری تاس منتشر شد اعلام کرد در صورتی که این تصمیم حفظ شود احتمال اینکه تیم ملی مردان روسیه نتواند دربازی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیدا تیم های بسکتبال روسی را از شرکت در هرگونه رقابت محروم کرد

فیدا تیم های بسکتبال روسی را از شرکت در هرگونه رقابت محروم کرد