مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 22:402015-07-29اقتصادي

فرماندار بهارستان: مشکلات و موانع اجرایی پروژه پل غیرهمسطح سه راه آدران رفع می شود


فرماندار بهارستان در دومین جلسه هماهنگی رفع مشکلات و موانع اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران بر عزم جدی فرمانداری و مجموعه مدیریت این شهرستان برای اجرای این پروژه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، بیژن سلیمان پور در دومین جلسه هماهنگی رفع مشکلات و موانع اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران بر عزم جدی فرمانداری و مجموعه مدیریت این شهرستان برای اجرای این پروژه تأکید کرد.

فرماندار بهارستان اظهار کرد: پروژه زیرگذر سه راه آدران از مهم ترین پروژه های این شهرستان است که فرآیند عملیاتی آن به منظور کاهش آمار تصادفات و بار ترافیکی جاده ترانزیتی ساوه در محدوده شهرستان بهارستان با تصویب شورای حمل و نقل و ترافیک آغاز شد اما متأسفانه پس از انجام اقدامات حفاری، خاک برداری و اجرای بخشی از پروژه با صرف هزینه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومانی متوقف شد.

وی با اشاره به عزم جدی فرمانداری و مجموعه مدیریت این شهرستان بر تأکید بر لزوم برطرف کردن ضعف فنی و اجرایی و همکاری ادارات خدمات رسان در جابه جایی تأسیسات مخابراتی، آب، برق و گاز رفع موانع اجرایی پروژه تأکید کرد.

فرماندار بهارستان در پایان با تأکید بر انجام کار شبانه روزی و نصب تابلوی معکوس شمار در محل پروژه در راستای احترام به حقوق شهروندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بهارستان: مشکلات و موانع اجرایی پروژه پل غیرهمسطح سه راه آدران رفع می شود

فرماندار بهارستان: مشکلات و موانع اجرایی پروژه پل غیرهمسطح سه راه آدران رفع می شود