مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 22:212015-07-29ورزشي

تمام تیم های فوتبال کشور به باشگاه تبدیل می شود


دبیر طرح آسیاویژن فوتبال کشور گفت: با اجرای طرح آسیاویژن در آینده نزدیک تمامی تیم های فوتبال در کشور به باشگاه تبدیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ناصر عاقلی راد عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف مهم فاز سوم طرح آسیاویژن تبدیل تیم های فوتبال در استان ها به باشگاه بوده که در این راستا تا کنون اقدامات بسیار اساسی در برخی استان های کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه با ثبت باشگاه های ورزشی در کشور فوتبال به صورت قانونمند توسعه می یابد، گفت: امیدواریم هیئت فوتبال استان در راستای تبدیل تیم های فوتبال خود به باشگاه تمام تلاش خود را به کار گیرند چرا که تبدیل تیم ها به باشگاه اجباری می شود.

عاقلی راد یکی از مزیت های اساسی تبدیل تیم های فوتبال به باشگاه را تثبیت باشگاه های ورزشی دانست و بیان کرد: با اجرای این طرح باشگاه های ورزشی در کشور دیگر دغدغه و نگرانی ندارند و با قدرت مدیریت قوی فوتبال پیشرفته و علمی در کشور را رقم می زنند.

دبیر طرح آسیاویژن فوتبال کشور افزود: براساس طرح ویژه آسیاویژن فدراسیون فوتبال ارائه خدمات پزشکی نوین به بازیکنان، داوران و مربیان در باشگاه های ورزشی انجام می شود تا بازیکنان از نظر مسائل روانی و پزشکی مشکلی نداشته باشند و بتوانند فوتبال مدرن در کشور را ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تیم های فوتبال کشور به باشگاه تبدیل می شود

تمام تیم های فوتبال کشور به باشگاه تبدیل می شود