مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 19:002015-07-29ورزشي

نشست خبری مربیان استقلال و سیاه جامگان


نشست خبری پیش از بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و سیاه جامگان خراسان در مشهد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، سرمربی تیم استقلال تهران در این نشست گفت: ما شناختی از تیم سیاه جامگان نداریم و فقط چند بازیکن این تیم را می شناسیم اما همه تلاشمان را می کنیم تا پیروز این دیدار باشیمپرویز مظلومی با بیان اینکه اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر فوتبال همیشه دشوار است، افزود: به سیستم چرخشی دروازه بانان اعتقادی ندارم و سید مهدی رحمتی دروازه بان ثابت استقلال است.

او با اشاره به نرسیدن دو بازیکن خارجی استقلال به این بازی، گفت: خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی به علت مصدومیت و مگویان و حنیف عمران زاده به علت محرومیت این دیدار را از دست دادند.

سرمربی تیم سیاه جامگان خراسان نیز در این نشست گفت: تیم استقلال به علت تغییر در کادر فنی، تفکراتش هم تغییر کرده و ما شناخت کافی از این تیم نداریم.

رسول خطیبی با بیان اینکه این دیدار تقابل دو تفکر جدید در لیگ برتر است،افزود: با استفاده از امتیاز میزبانی همه تلاشمان را می کنیم تا پیروز این دیدار باشیم.

او با بیان اینکه هیچ مصدوم و محرومی نداریم، گفت: امیدوارم تماشاچیان مشهدی فردا برای حمایت از نماینده شهرشان در لیگ برتر فوتبال، ورزشگاه را پر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری مربیان استقلال و سیاه جامگان

نشست خبری مربیان استقلال و سیاه جامگان