مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 17:412015-07-29اجتماعي

دانش آموزان براساس پاسخگویی به نیازهای آینده کشور تربیت شوند


دانش آموزان براساس آینده نگری و پاسخگویی به نیازهای آینده کشور تربیت شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید محمدعلی افشانی در آیین تقدیر از رتبه های برتر کنکور امسال اظهار داشت: در دنیای مدرن امروز دانش آموزان باید براساس نیازهای آینده جامعه و برای پاسخگویی متناسب به نیازهای آینده کشور تربیت شوند.

وی با تأکید بر اینکه انتظار توسعه کشور بدون داشتن نیروی کارآمد مانند انتظار باران بدون وجود ابر است افزود: دانش آموزان نیروهای ارزشمند انسانی و موتور محرکه توسعه کشورند.

استاندار فارس با بیان اینکه در مرحله نخست آموزش با انتقال دانش از حافظه فردی به فرد دیگر انجام می شد و در عصر صنعت نیز تنها نیازهای روز مورد توجه آموزش قرار داشت خاطرنشان کرد: در دنیای نوین تعلیم و تربیت به سوی پیش بینی آینده تغییر مسیر داده است.

افشانی با بیان اینکه آموزش و پرورش در کشور نیز باید به سویی هدایت شود که تعلیم یافتگان آن توانایی پیش بینی آینده را داشته باشند تصریح کرد: توانایی پیش بینی آینده توسط علم آموزان بسیاری از دغدغه های حیات انسان را برطرف می کند.

وی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش کلیدی ترین نقش را در جامعه دارد بیان کرد: آموزش و پرورش به دلیل تربیت نیروی انسانی محور اصلی توسعه و پیشرفت در هر کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان براساس پاسخگویی به نیازهای آینده کشور تربیت شوند

دانش آموزان براساس پاسخگویی به نیازهای آینده کشور تربیت شوند