مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 16:362015-07-29سياسي

کمیسیون "فلسطین و نقش اعراب و مسلمانان" برگزار شد


نشست کمیسیون " فلسطین و نقش اعراب و مسلمانان " صبح روز چهارشنبه به ریاست دکتر محمد حسن تبراییان دستیار ارشد و نماینده ویژه دبیر کل مجمع جهانی تقریب و رییس دبیر خانه اتحادیه علمای مقاومت در حاشیه اولین اجلاس عمومی اتحادیه علمای مقاومت در بیروت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو "به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در ابتدای این نشست دکتر تبراییان قطعه شعری به زبان عربی در وصف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقام معظم رهبری قرائت کرد.

در ادامه این نشست "شیخ خضر نورالدین" از لبنان مطالبی با موضوع "نقش جنبش های ملی و اسلامی" ارائه کرد و گفت: رژیم صهیونیستی فقط برای فلسطینی ها خطرناک نیست بلکه اسراییل برای کل جهان اسلام خطر دارد.

وی افزود: هرچند فلسطینی ها بیشترین آسیب را از تشکیل رژیم صهیونیستی متحمل شده اند اما سایر کشور های اسلامی بویژه کشور های همسایه سرزمین های اشغالی نیز آسیب های زیادی از این مسئله دیده اند.

شیخ نورالدین با انتقاد از برخی رژیم های عربی و اسلامی، اظهار داشت: برخی رژیم های عربی و اسلامی فقط به دنبال منافع خودشان هستند و توجه چندانی به مسئله فلسطین ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون "فلسطین و نقش اعراب و مسلمانان" برگزار شد

کمیسیون "فلسطین و نقش اعراب و مسلمانان" برگزار شد