مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 16:102015-07-29سياسي

نماینده ولی فقیه در قزوین: برخی جهان را با محوریت کدخدا می بینند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: عده ای گفتند خزانه کشور خالی است که تیم هسته ای در مذاکرات قرار داشت و این موضوع نشان می دهد جهان را با محوریت کدخدا و استکبار می بینند.

- " از قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان اداره کل فنی و حرفه ای استان قزوین که ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای برگزار شد، اظهار کرد: نقش و جایگاه اداره فنی و حرفه ای در برهه کنونی کشور و نیازهای جامعه اسلامی بسیار مهم و حساس است.

وی: با توجه به شرایط داخلی و بین المللی دو رویکرد متمایز در کشور وجود دارد که این رویکردها در نگاه های سیاسی مسئولان کاملاً مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به تشریح رویکردها و نگاه های مختلف در بین جامعه و مسئولان پرداخت و تصریح کرد: یک نگاه این است که عالم را دهکده ای بدانیم که کدخدایی به نام آمریکا و استکبار جهانی بالا سر آن وجود دارد و برای انجام هر کاری باید با آن کدخدا هماهنگ کرد و پیروان چنین رویکردی به مدیریت جزیره ای اعتقادی ندارند.

عابدینی ادامه داد: نگاه و رویکرد دیگری در جامعه و در بین مسئولان وجود دارد که معتقدند همه مردمان جهان بنده خدا هستند و فقط خدا باید بر آنها ولایت داشته باشد و نباید از این تقسیم بندی دوقطبی و متناقض غفلت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در قزوین: برخی جهان را با محوریت کدخدا می بینند

نماینده ولی فقیه در قزوین: برخی جهان را با محوریت کدخدا می بینند