مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 14:402015-07-29سياسي

براساس آمار کشوری یک میلیون گردشگر در عید فطر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به شایعات اخیر رسانه های استان مبنی بر آمار مسافران و گردشگران تعطیلات عید فطر گفت: - " از یاسوج، پژمان نیک اقبالی در حاشیه جلسه تعیین تکلیف پارک جنگلی یاسوج در جمع خبرنگاران با انتقاد از برخی سایت های استان گفت: ظرف روزهای گذشته خبرهایی در سایت های استان به نقل از من و مدیرکل میراث فرهنگی استان مبنی بر حضور یک میلیون نفر مسافر و گردشگر در ایام عید فطر منتشر شد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طبق آمار اعلام شده اداره کل میراث فرهنگی در تعطیلات عید فطر امسال یک میلیون نفر به استان سفر کردند که کسانی که دست اندرکار بودند و کسانی که کارهای خدماتی انجام دهند به عینه این حجم مسافر را شاهد بودند.

وی تصریح کرد: ظرفیت استان جوابگوی حضور یک میلیون گردشگر و مسافر در عید فطر نبود اما تمام ظرفیت استان برای ارائه خدمات و میزبانی مسافران به کار گرفته شد و رسانه های استان به جای تقدیر و تشکر از تلاش مجموعه استان خبرهایی خلاف این امر منتشر می کنند.

این مسئول با بیان اینکه در سایت های استان نقل شده بود که این یک میلیون نفر گردشگر کجا اسکان داده شدند، یا اینکه یک میلیون چند صفر دارد و چند نفر هستند، تصریح کرد: براساس آمار رسمی ارائه شده کشور کهگیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براساس آمار کشوری یک میلیون گردشگر در عید فطر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند

براساس آمار کشوری یک میلیون گردشگر در عید فطر به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند