مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 14:362015-07-29دانش

2 رشته کارشناسی شبانه در دانشگاه گنبد تعلیق شدند/ مقاطع ارشد و دکتری پابرجاست


رییس دانشگاه دولتی گنبدکاووس گفت: دو رشته کارشناسی ناپیوسته دوره شبانه این دانشگاه به علت تعداد کم متقاضی در حال حاضر به حالت تعلیق درآمد.

- حسین گلچینی، رییس دانشگاه دولتی گنبد کاووس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در گنبد،" پیرو خبر حذف برخی رشته های کارشناسی دوره شبانه در دانشگاه های گنبد، ایلام، دریایی چابهار، شیراز، صنعتی اصفهان و صنعتی شیراز، گفت: حذف این رشته ها اختیاری نبوده؛ بلکه عدم تعداد کافی متقاضی موجب شد دو رشته کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه گنبد در حال حاضر به حالت تعلیق درآید.

وی با بیان اینکه در صورت استقبال دانشجویان این رشته ها دوباره فعال خواهند شد، بیان داشت: دو رشته جنگلداری و زراعت و اصلاح نباتات از زمان ایجاد در این دانشگاه سه تا چهار متقاضی داشتند از این رو امکان برگزاری کلاس برای آنان وجود نداشت، گویا برای دانشجویان غیربومی هزینه در این دو رشته به نسبت دیگر رشته ها، غیرکاربردی محسوب می شد.

رییس دانشگاه دولتی گنبد کاووس با ارائه گزارشی از پیشینه دانشگاه دولتی گنبد کاووس تصریح کرد: این دانشگاه با سبقه کشاورزی و منابع طبیعی در قالب آموزشکده از سال 1362 آغاز به کار کرد و در سال 78 به دانشکده ارتقا یافت و در نهایت از سال 87 تا کنون تحت عنوان مجتمع آموزش عالی مشغول به فعالیت است؛ آغاز کار این دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 رشته کارشناسی شبانه در دانشگاه گنبد تعلیق شدند/ مقاطع ارشد و دکتری پابرجاست

2 رشته کارشناسی شبانه در دانشگاه گنبد تعلیق شدند/ مقاطع ارشد و دکتری پابرجاست