مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 14:362015-07-29سياسي

مذاکرات از شکست زودهنگام آمریکا جلوگیری کرد


رییس بنیاد تاریخ پژوهش ایران معاصر در جمع دانش پژوهان طرح ولایت گیلان با اشاره به اینکه اگر مذاکرات برگزار نمی شد وجود تحریم ها با مقاومت مردم ایران شکست آمریکا را پایه ریزی می کرد، - گفت: مذاکرات از شکست زودهنگام آمریکا جلوگیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت، حجت الاسلام سید حمید روحانی پیش از ظهر امروز در طرح ولایت استانی گیلان در دانشکده فنی پردیس فومن، با بیان این که در تاریخ سرنوشت انسانها تغییر می کند، گفت: مطالعه از تاریخ می تواند ما را از خیلی از خطرها برهاند.

وی با بیان اینکه عدم اطلاع از تاریخ مثل درخت بی ریشه است، گفت: در تاریخ دیده شده که راه های وابسته به بیگانگان پایدار نیست، مردم ثابت کرده اند که در مبارزه با استکبار و حضور بیگانگان صف تشکیل می دهند.

رییس بنیاد تاریخ پژوهش ایران معاصر با بیان اینکه مذاکرات و تفاهمات با بیگانگان در طول تاریخ به ضرر ملت ایران تمام شده است، گفت: ایران در دفاع مقدس نمونه بی نظیر مقاومت را به منصه ظهور گذاشت.

وی با اشاره به ویژگی های امام راحل گفت: یکی از ویژگی های امام این بود که از تاریخ درس ها و عبرت های زیادی گرفته بود.

رییس بنیاد تاریخ پژوهش ایران معاصر با بیان اینکه کسانی که بیگانگان را دشمنان ایران می دانند از تاریخ درس گرفته اند، افزود: بازیگران صحنه سیاسی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات از شکست زودهنگام آمریکا جلوگیری کرد

مذاکرات از شکست زودهنگام آمریکا جلوگیری کرد