مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 12:462015-07-29بين الملل

بحران سوریه راه حل نظامی ندارد


«هیثم المناع،» رییس جریان سوری «قمح» (گندم) گفت: ما در خصوص فرماندهی ارتش موضع سیاسی خاص خود را داریم، اما معتقدیم یک سرباز سوری به همه جنگجویانی که از خارج به داخل سوریه آورده می شوند ، - هیثم المناع، رییس جریان سوری قمح (گندم) گفت: ما در خصوص فرماندهی ارتش موضع سیاسی خاص خود را داریم، اما معتقدیم یک سرباز سوری به همه جنگجویانی که از خارج به داخل سوریه آورده می شوند ، شرافت و برتری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، رییس یکی از جریانهای معارض سوری در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین تاکید کرد راه حل نظامی در سوریه هرگز جواب نخواهد داد و یک سرباز سوری بر همه افراد مسلحی که از خارج برای جنگ به سوریه می آیند؛ شرافت دارد.

هیثم المناع، رییس جریان سوری قمح (گندم) گفت: ما در خصوص فرماندهی ارتش موضع سیاسی خاص خود را داریم، اما معتقدیم یک سرباز سوری به همه جنگجویانی که از خارج به داخل سوریه آورده می شوند ، شرافت و برتری دارد.

وی افزود: خون این سرباز برای ما میلیونها برابر ارزش دارد؛ زیرا در حال حاضر این سرباز قربانی نخست این جنگ است و بهایی را می پردازد که هیچکدام از ما نمی پردازیم.

هیثم المناع گفت: اگر دولت سوریه با طرح دمیستورا موافقت کند ،راه حل سیاسی در مسیر درستی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سوریه راه حل نظامی ندارد

بحران سوریه راه حل نظامی ندارد