مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 12:252015-07-29پزشكي

19 میلیون ایرانی غذای ناسالم می خورند


معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه 19 میلیون نفر در کشور غذای ناسالم مصرف می کنند، گفت: به دنبال اصلاح سیستم هستیم تا بتوانیم در 10 سال آینده 25 درصد از مرگ و میر ها و 30 درصد از مصرف سیگار را کاهش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز مرکز سلامت جامعه ولیعصر(عج) حصار علی آباد همدان با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

در این مرکز که همزمان با آغاز طرح تحول نظام سلامت در مناطق نابسامان همدان افتتاح شد، علی اکبر سیاری با اشاره به رمز موفقیت اجرای طرح تحول نظام سلامت در روستا ها، اظهار کرد: ما در روستاها توانسته ایم افراد خبره ای را در مراکز درمانی به خدمت بگیریم و به آنها آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه بهترین آموزش در کشور آموزش بهورزی است، خاطرنشان کرد: دادن شخصیت به انسان ها، نظارت دقیق بر امور، بازخورد خوب و اصلاح اشتباهات و نیز ایجاد نظام اطلاعات و ارائه گزارش دقیق از دلایل موفقیت اجرای طرح در روستاها بوده است.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابراز خرسندی از نیروهای به کار گرفته شده در مرکز درمانی ولیعصر(عج) همدان، بیان کرد: خوشبختانه تحصیلات پرسنل این مرکز درمانی از برخی مناطق کشور بالاتر است و ما توانسته ایم با آموزش مربیان بهورز، بهورزان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 میلیون ایرانی غذای ناسالم می خورند

19 میلیون ایرانی غذای ناسالم می خورند