مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 10:062015-07-29ورزشي

بهشتی قصد داشت بدون اینکه مبلغ توافقی را واریز کند مالک ملوان شود


باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار بیانیه ای درباره اتفاقات رخ داده توضیحاتی ارائه کرد.

- "، باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار بیانیه ای از داریوش بهشتی که پیش ازاین 55 درصد از سهام ملوان را طی تفاهم نامه ای در اختیار گرفته بود، سلب مالکیت کرد.

در بیانیه باشگاه ملوان آمده است: به نام خدا با سلام و آرزوی پایداری و سلامتی برای فوتبال دوستان به خصوص هواداران فهیم و صبور ملوان بندرانزلی.

همانگونه که مستحضر هستید باشگاه ملوان با قدمتی حدود نیم قرن، یکی از باشگاه های ریشه دار فوتبال ایران محسوب می شود که همواره سعی کرده است با برنامه ریزی مناسب و استفاده از بضاعت استان گیلان و همچنین در شرایطی کاملا ورزشی و به دور ازحواشی فعالیت های خود را دنبال کند.

ملوان با اتکا به هوادارانش، پیشکسوتان و ظرفیت های بالقوه ای که در زمینه بازیکن سازی دارد، همواره بزرگانی را به فوتبال ایران معرفی کرده است که در سطوح مختلف ملی برای فوتبال ایران افتخارآفرینی کرده اند، از اولین صعود تیم ملی به جام جهانی با گل یک ملوانی تا افتخار بازوبند کاپیتانی تیم ملی بر بازوان زنده یاد سیروس قایقران.

کافی است نگاهی به لیست سایر تیم های لیگ برتری بیندازیم تا حضور پر رنگ استعدادها و ستاره های فوتبال گیلان و ملوان را در لیگ برتر حس کنید، بازیکنانی که ملوان با افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشتی قصد داشت بدون اینکه مبلغ توافقی را واریز کند مالک ملوان شود

بهشتی قصد داشت بدون اینکه مبلغ توافقی را واریز کند مالک ملوان شود