مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 10:062015-07-29سياسي

جزییات رتبه بندی معلمان تا 2 هفته آینده اعلام می شود


رتبه بندی معلمان یک یا دو هفته آینده تصویب و از اول مهر اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو" ، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه سند رونمایی گزارش جهانی آموزش برای همه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه مشارکت یکی از سیاست هایی است که آموزش و پرورش در دولت یازدهم دنبال می کند و از جمله سازمان هایی که می تواند با ما در تعامل باشد و از تجربیات آن استفاده کنیم و تجربیات خودمان را نیز به این سازمان منتقل کنیم، یونیسف و یونسکو است.

وی ادامه داد: ما در ارتباط با این دو سازمان تعاملاتمان رو به افزایش است و امیدواریم بتوانیم با تعامل بیشتر از تجربیات دنیا استفاده کرده و دنیا نیز از تجربیات جمهوری اسلامی در بحث آموزش بهره مند شود.

فانی با اشاره به پیشرفت های آموزش برای همه افزود: در تحت پوشش قرار دادن پیش دبستانی رشد قابل توجهی داشته ایم بخصوص در مناطق محروم و دو زبانه و مناطقی که بچه ها زبان مادری شان فارسی نیست؛ هرچه آموزش های پیش دبستانی توسعه پیدا کند در آموزش سال های بعد موثرتر است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در انسداد مبادی بی سوادی موفقیت های خوبی داشته ایم به شکلی قریب به 99 درصد کودکان لازم التعلیم در حال حاضر در مدارس هستند و این یک درصدی که تا 100 درصد فاصله داریم کار بسیار سختی است، البته آموزش و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات رتبه بندی معلمان تا 2 هفته آینده اعلام می شود

جزییات رتبه بندی معلمان تا 2 هفته آینده اعلام می شود