مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مرداد 1394 ساعت 10:052015-07-29ورزشي

آخرین گمانه زنی ها در خصوص سرمربیگری کی روش در تیم ملی مکزیک


رسانه های مکزیکی از سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان گزینه نشستن روی نیمکت مربیگری قهرمان کونکاکاف نام بردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، میگل هررا، سرمربی مکزیک پس از به قهرمانی رساندن این تیم در دوره اخیر جام ملت های آمریکای شمالی موسوم به گلدکاپ، به دلیل مشت زدن به یک خبرنگار از سمتش برکنار شد.

پس از این اتفاق، دسیو دی ماریا، رییس فدراسیون فوتبال مکزیک به دلیل آنچه آن را رفتار زشت نامید، با اکثریت آرا و نظر اعضای فدراسیون، سرمربی موفق اما جنجالی را اخراج کرد.

رسانه های مکزیکی گزارش دادند؛ مجموعه ای از اشتباهات میگل هررا در خارج از حیطه مربیگری او در کنار ناکامی مکزیک در مسابقات کوپا آمه ریکا، صعود این تیم از مرحله نیمه نهایی گلدکاپ در پی اشتباهات داوری، تماس بیش از حد با رسانه ها، گذاشتن پیام های منفی در صفحه شخصی توییترش، از بین رفتن پرده بین او و رسانه ها و در نهایت کتک زدن روزنامه نگار دست در دست هم دادند تا اخراج این مربی 65 ساله رقم بخورد.

رییس فدراسیون فوتبال مکزیک در حال جمع بندی وضعیت چند کاندیدای سرمربیگری تیم ملی این کشور است تا هر چه زودتر جانشین میگل هررا را مشخص کند.

گزینه هایی که به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های مکزیکی روی میز دسیو دی ماریا است عبارتند از گوستاوو ماتوساس سرمربی اطلس مکزیک، پدرو کایشینیا سرمربی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین گمانه زنی ها در خصوص سرمربیگری کی روش در تیم ملی مکزیک

آخرین گمانه زنی ها در خصوص سرمربیگری کی روش در تیم ملی مکزیک